<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Saturday 14 July 2012

Pureen Clearance Stock Promotion.


Haaaaaaaaa... Pureeeeeeeeeen??? Stock Cleeeeeeearanceeee??? Proooooooooomotion??? *ala2 orang hilang akal*

Serious rasa kenapalah sekarang ni aku tak kat KL. Kalau tak boleh aku memborong barang-barang untuk Baby Que sebanyak yang mungkin. Dah kata pon penghabisan stock. Confirm lah murah kan Mak Jemah kan?kan?kan? Haruslah aku bawa lori dari rumah. Sewa lori company yang 8ton tu. Fuuuuh... Berangan sungguh!!!

So kepada sesiapa yang berada di tempat kejadian ataupun berhampiran dengan lokasi kejadian sila-silalah pergi secara berduyun-duyun. Dan jangan lupa belikan baby Que apa-apa la ya. Baju sepasang dua pun tak apa. Siapa-siapa yang nak hantar kat aku berilah tahu, nanti aku pm address. hahaha... Berangan!!!

:: Bila nak buat kat Johor ni??? ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)