<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Monday 29 August 2011

Disini!!!



Hai! Actually baru lagi nak berblog. Kire budak baru belajar lagi. Merangkak-rangkak lagi Uols..hihihi... Tiba-tiba tangan ni gatal nak menulis dalam 'Dear Diary' ni. Saja nak kepoh-kepoh, saja nak share-share, saja nak kecoh-kecoh, saja nak...bla...bla...bla...ok enough!! Tak mau la merapu-rapu. Kang ada kena maki berbakul-bakul... "apa sey budak baru ni merapu!!!"

Hari ini actually sehari sebelum raya... Hey!!! esok raya tau tak... Kenapa aku masih menghadap komputer yang kaku, yang tak tau apa itu makna raya... Eleh macam aku tau sangat makna raya tu kan... Yang aku tau dari kecik lagi kalau nak raya tu kena beli baju raya baru, kasut baru, bag buat isi duit raya baru, kereta baru Ops!!melampau!! hehehe... No la! Just kidding...nanti korang cakap mak abah aku ni cam tak hantar aku pergi sekolah agama plak kan. Actually bulan Syawal ni memang bulan untuk bersyukur setelah sebulan menahan lapar dan dahaga serta nafsu di bulan ramadhan. Hey!!! bulan untuk BERSYUKUR ok!! bukan untuk MEMBAZIR... Aku pon 2 x 5 jerk! Bab-bab membazir serah kat aku...PAKAR! Ops...sesiapa boleh tolong selawat kat telinga aku. tolong!!!

Tak de topik yang spesifik la untuk aku tulis dalam 'Dear Diary' ni. Merapu...merapu...merapu... tu memang favourite aku. Saja nak tulis pasal life aku yang tak berapa nak meriah ni. Walaupun tak meriah, tetap best Uols!!! Kalau ada silap tulis ke maaflah ya. Budak baru belajar memang selalu buat silap, tapi kesilapan itu insyaAllah akan aku buat sebagai pengajaran.*winkwink*

Thanks for viewing my Dear Diary. (^,^)

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)