<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 18 April 2012

Rindu semua...(^,^)

Wah Rindunyaaaaa nak berblog seperti dulu. Rindu nak berceloteh panjang-panjang. Merapu lebih-lebih. Kepoh banyak-banyak. Rindu semua tu. Sejak menjadi isteri dan ibu-to-be serta menjaga 11ekor anak meow-meow. Aku jadi tak menang tangan. Mana taknya, dengan kerja yang melambak kat office. Haish!!! Tak boleh merungut! Tapi ternyata perkahwinan membuatkan hidup aku lebih-lebih-lebih bahagia dari dulu. Disamping Incik Hubby yang sangat-sangat memahami dan seorang pendengar yang baik setiap keluhan dan kepenatan ku adukan kepadanya. Sangat seronok!!!

Sekarang hidup aku biasa-biasa saja. Dengan ubat yang berlambak dalam handbag, dengan vitamin yang banyak dalam laci dapur, dan yang paling latest...


Taraaaaaaaaaa.... Kiriman dari abah dan mak mertuaku yang jauh dimata dekat dihati... Berisi spirulina untuk aku dan gamat emas untuk Incik Hubby yang makin kuruih! Mana tak kurus kalau aku tak selera nak makan dia pun tak mau makan. Aku makan sikit, dia pun tak mau makan banyak. Haiyo!!! Dan yang paling best tentang kiriman dari abah dan mak mertuaku kat atas ni baju pregnant. Wah!!! Bila pakai aku rasa macam tak percaya aku telah pun berbadan dua. Alhamdulillah!!! Moga-moga Allah permudahkan segala-galanya. amin...

:: semalam tengok cerita marhabbah terus rindu kat mak-mak dan abah-abah ku...nanges terok!!! ::

5 comments:

  1. Replies
    1. rindu saye..??
      saye pon..!
      saye try call awak..
      tak dapat...
      awak tuko nombor..??

      Delete
    2. A'ah..tapi camne nak bg awak no baru saye erk???

      Delete
    3. awak emel kat saye lah...
      kotakpensel0@gmail.com
      mesti bagi tau..!!

      Delete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)