<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Monday 30 April 2012

Pergi buat selamanya.

Assalamualaikum...

Hari ni hari yang suram dan sugul. Tak tahu dari mana nak aku mulakan cerita. Cerita panjang-panjang pon ending tetap akan mengalirkan air mata. Cuma ingin berkongsi rasa dengan semua. Anak meow yang disayangi seekor telah pergi menghadap penciptanya sabtu lepas di Klinik Haiwan Tiram akibat kidney problem.

*gambar kenangan Oyeen & Kontot*

Aku tak tau dari mana puncanya, cuma yang pasti Tuhan lebih sayangkannya. Sabtu lepas aku hantar Kontot ke klinik kerana demam panas yang mendadak. Buat dia lemah dan tak bermaya. Tapi dalam keadaan itu, dia masih berupaya untuk menghabiskan wet food yang aku hidangkan untuknya. Hurmmmm...biarlah gambar menceritakan segala-galanya.Terus-terang aku tak mampu untuk meneruskan cerita.



Yang pasti Kontot my sweet nakal princess dah pergi buat selama-lamanya. Maha suci Allah!!! Terasa berat didada. Air mata meluncur laju. ;'(


*Semoga damai dan tenang anak ibu disana. The most important yang Kontot kena tau. Abah dan Ibu sayangkan Kontot.*

2 comments:

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)