<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 4 May 2012

Mak dah beso!!!

Hai!!! Assalamualaikum....wah..sopan!!! Anak siapa sopan bagi salam siap jalan terkeput-keput ni??? Hehehe... Pagi-pagi dah merapu. Seperti yang anda sedia maklum. Itu adalah trademark aku dari dulu. Merapu-rapan itu hobi. Actually hari ni 4may. Ok jap aku nak call mak aku wish burfday...

ok as usual curi kat pakcek google..;P

Ok malam ni tak sabar nak jumpa mak. Nak peluk-peluk. Nak cium-cium pipi dia. Jap cari gambar mak. Nak kepoh-kepoh juga dengan korang... Jeng...jeng...jeng...Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa......




Comel tak mak? Inilah insan yang bertanggungjawab membesarkan aku. Besar tak aku??? Hahaha... Besarlah kalau dah berat pun dah cecah 50kg sejak pregnant ni. Dan yang paling best mak aku bakal dapat cucu lagi beberapa bulan dari aku dan Incik Hubby. So mak, boleh tak kami hadiahkan mak cucu je tapi bulan 10 nanti??? hehehe... 

Ok pasal mak punya birthday nanti ada masa dan dah dilangsungkan akan diceritakan kemudian. Sekarang ni aku nak kepoh-kepoh pasal baby yang dalam perut aku yang comel. Soalannya sekarang, baby yang comel ke perut aku yang comel??? Hahaha... Sekarang perut dah mula membulat. Asyik nak pegang perut saja tangan ni. Normal kan?kan?kan? 

Alhamdulillah dah masuk 18minggu. Kata orang & kata pakcik google minggu ke 18 ni ibu-to-be akan rasa baby tendang-tendang. HOI!!!! Serious tak sabar. Incik Hubby lagi la. Asyik nak pegang perut aku saja. Alasannya dia pun tak nak terlepas peluang merasakannya. Oh!!! Kami EXCITEDDDDDDDD!!! Semalam terasa sikit tapi tak berapa nak confirm. Lepas ni akan lebih berwaspada. Cewaaaah!!!

Ok..curi dari pakcek google lagi..lalalala...

:: Kepada semua....sila-silalah doakan agar dipermudahkan segalanya ye??;) ::

2 comments:

  1. saye suke saye suke saye suke...!!

    ReplyDelete
  2. amin...rasalah nikmat baby didalam perut xsmua dpt merasa bersyukurlah adenyee de lg mendewasekan kita...hehehehe best x ayt ak?ak da merasa 2 baby gurl dlm perut YA ALLAH hanya tuhan jee yg tahu betapa bersyukurnye ak bergelar perempuan...terima kasih ALLAH SWT...

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)