<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 31 May 2012

Rindu kampung halaman

Hormon hari ni memang sangat tak stabil. Cop!!! Tapi bukan hari ni saja. Dah banyak hari macam ni. Kejap rasa nak nangis, kejap rasa nak marah, kejap rasa nak makan banyak, kejap rasa nak jadi pendiam, bla,bla,bla.... Pendek kata memang sangat-sangat tak stabil. Tapi ni semua maybe normal untuk wanita seperti aku.

Tadi ibu mertuaku call tanya khabar, serious aku rasa nak sangat-sangat nangis dan peluk dia. Nak cerita-cerita macam dia ada depan mata aku. Tapi kami jauh!!! Tu yang rasa sayu sangat-sangat-sangat. Terus buka-buka gambar dia. Tapi sayangnya gambar aku dan ibu mertua sebelum sah bergelar menantu kebanyakkannya belum bertudung. So better aku tak upload kat sini.

Mula la nak melalak tengok gambar-gambar tu semua. Gambar time pergi Cameroon Highland sama-sama, Masa pergi Bukit Tinggi sama-sama, masa pergi mandi sungai sama-sama. Masa tengok gambar-gambar tu rasa aku rindu kenangan tu semuanya. Adik, Mel, Keknis dan Abah pun tak ketinggalan. Haaa.... masa mandi sungai tu aku dah bertudung. So bolehlah aku interframe kat sini...

Rindu semua dalam gambar ni!!! ;'(

June ni kami insyaAllah akan pulang ke kampung halaman nun jauh disana. Yeaaaaay!!! Boleh jumpa semua diatas ni. Lalalalala....

:: sangat teruja nak bawa perut balik kampung. Baby Que pun tak sabar nak jumpa semua ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)