<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 29 May 2012

Berat Badan Ideal Ibu Mengandung.

Semalam aku post kat FB pasal berat badan sebelum hamil iaitu around 45kg @ 46kg sekarang telah mencapai 55kg. OPOCOT!!! Terkejut mak. No wonder rasa dah tak boleh nak berlari marathon lagi. Eceh!!!
Bila aku post saja 'status' tu yang berbunyi cam ni "55kg!!! Ahahai ~~~<3" Terus dapat macam-macam comment. Ada yang yang cakap OK. Tak kurang juga yang suruh berjaga-jaga. Teruuuuuuuuuuus!!! Hatiku ini bagai ditusuk sembilu. Ewah!!! Risaulah mak Enon. Tak caya??? Haaa Tengok!

*klik untuk tumbesaran pic ini*

Aku apa lagi, search info pasal Berat Badan Ideal bagi Ibu-ibu mengandung. Macam-macam blog & page aku buka. Baca itu, baca ini. Dan hasilnya aku dapat formula ini...


Terus try... Hasilnya aku terlebih berat 2kg pada minggu ini. Adoyai!!! Balik terus ngadu kat Hubby. Almaklumlah aku memang pengadu tegar. Tapi Hubby kata tak apa. InsyaAllah tak akan apa-apa. So pasni nak pergi bersenam yang ringan-ringan. Senaman yang khas untuk pregnant women. Bukan apa demi kesihatan aku dan Baby Que. So kepada awak-awak yang sama membuyung dengan aku. Bolehlah try formula ni. ;)

:: Doakan kami ya awak-awak-awak semua!!! ::

1 comment:

  1. beb jgn smpi kne minum air gula sudah hehehe

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)