<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 25 January 2012

Manusia ni kenapa?

Hari ni oleh kerana banyak company yang belum beroperasi lagi makanya kerja aku pun sangat senang. Menghadap FBdan membaca beberapa blog. Kebanyakkan blog-blog yang aku baca adalah tentang kucing-kucing yang comel-comel belaka. Nak buat macamana kalau dah minat kan?kan?kan? Tengah-tengah berdating ngan pakcik google tiba-tiba terbaca 1 kisah sadis tentang seekor monyet.

*sekadar perhiasan*

Kalau ada sesiapa yang belum kenal rupa monyet. Inilah rupa seekor monyet. Agak tak hemsem tapi ingat ya semua kawan-kawan yang mempunyai hati dan perasaan. Monyet juga berhak hidup diatas dunia ni. *dengan nada serious*

Begini kisahnya...*klik gambar untuk membesarkan gambar*







Peh... air mata aku macam mencurah-curah ke ladang gandum weh baca blog INI. Betapa kejamnya makhluk yang bernama manusia. Terus rasa nak balik rumah peluk anak-anak kucing kat rumah tu. So kepada korang kawan-kawanku yang dihormati sekalian. Silalah hargai nyawa disekeliling anda walaupun nyawa seekor monyet. Kerana membunuh makhluk ciptaan Allah juga namanya membunuh. Dan membunuh adalah perbuatan KEJAM!!! Ingat tau!!!

:: Sambung nangis ;'( ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)