<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 21 September 2011

Pre-Wedding An & Ita

Oleh kerana aku dilanda kebosanan yang amat sangat. Nak lepak saja nampak macam tak ada kerja. Ye tak?? Makanya aku buat muka serious mengadap PC dan BUAT-BUAT ada kerja. Peh...Bahagia saja rasanya!!! Semua ingat aku busy. Lalalalala...

Kerana aku masih belum bosan untuk bercerita pasal wedding. Makanya aku nak lah share gambar-gambar pre-wedding aku dan An. Tapi tak semualah. Kerana ada gambar-gambar tu yang jadi background kad jemputan and Banting. Kalau aku letak kat sini rasa macam tak special saja gambar tu nanti... Mengada, kan?kan?kan? Itulah aku! hehehehe....

Ok kegedikkanku terserlah dan termantul-mantul apabila memegang kipas tangan pink tu. Hey!!! Jangan kutuk sangat tau. Tu Emak Hadhrami Farhan yang belikan. Sayang tau!! hehehe...


Sila abaikan spare tyre yang anda nampak. Aku dah gemooooooooooooook!!!! Ok diet pasni!

Oh nampaknya itu sahaja gambar yang aku boleh bagi tengok. Wah!!! Kejamnya!!! Yang lain aku kena relax dulu. So, korang bolehlah lempang aku laju-laju tanpa belas kasihan sekarang. Hehehehe... Relax beb!! Meh layan gambar-gambar ala-ala pre-wedding kami bawah ni... Tapi ALA-ALA je la kan. huhuhu...







Maaf kepada semua. Model-model diatas ni memang tak bertauliah. Jadi kalau korang nampak macam kaku and entah apa-apa saja. Sila faham. Kalau tak faham, sila buat-buat faham. hehehe...

<<::smile::>>



No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)