<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 30 December 2011

Bye 2011,Hye 2012

Ini mungkin merupakan entry terakhir dari aku untuk tahun 2011. Sedihnya!!! Srot...srot...srot... So kepada semua yang membaca, tak kiralah yang suka dengan entry-entry aku selama ini atau yang meluat tapi baca juga atau baru 1st time baca blog merapu aku ni aku ucapkan Selamat Tahun Baru!!! Omputih kata Happy New Year!!!

Azam tahun depan aku :-
~~<3 Ingin menjadi yang terbaik diantara yang terbaik.
~~<3 Ingin menjadi Hamba Allah yang patuh pada ajaran agama.
~~<3 Ingin menjadi anak yang solehah kepada mak-mak dan abah-abah ku.
~~<3 Ingin menjadi seorang isteri yang taat kepada suami.
~~<3 Ingin menjadi ibu yang baik kepada anak-anak meow ku.
~~<3 Jika ada rezeki, ingin memiliki baby yang comel.
~~<3 Ingin menjadi pekerja yang rajin dan tak mahu ponteng-ponteng lagi.
~~<3 Menjadi kawan yang baik kepada kawan-kawan ku.

So kepada semua, harap dapatlah korang mendoakan agar azam tahun baru ku semua itu tercapai. Amin....~~<3

Nasihat free aku di akhir-akhir tahun kepada semua.
Jika rakan-rakan korang yang memang ngam tahap cipan sanggup berkongsi kasih sayang, bantal, maggie or what ever pun dengan korang tiba-tiba bertukar menjadi musuh dan menjauhkan diri dari korang. Bukan seorang, bukan dua orang malah setiap kali korang berkawan memang jadi macam itu. Cuba pergi ke Giant atau Tesco berdekatan. Beli cermin besar untuk menjadi cermin kepada diri korang. Kalau boleh cukup besar untuk badan korang. Ikot saizlah. Tak gitu?? Tanyakan pada diri 'kenapa kawan-kawan aku jadi macam tu erk??apa salah aku??' Jangan sesekali meletakkan diri korang sebagai seorang Diva Debob yang Kelas lagi meletop dan orang semua Jealous kalau melihat hidup korang yang membosankan itu. Jangan!!! No!!! No!!! Kerana korang tak akan berubah dan hidup korang makin membosankan. Nasihat free ini ditaja oleh minyak kelapa cap ayam. Hahaha...

:: winkwink ::

2 comments:

  1. awak...
    saye dah tuko no...
    saye nak mtk tolong,
    nt saye bg awak no baru saye,
    tugasa awak, sebarkan pade kawan2 tcsjb yg gegurl jek k...
    bley??

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)