<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 13 December 2011

Quick Entry : Baca laju-laju tau!

Ok actually aku sangat-sangat banyak kerja kat office ni. Tapi masih juga ingin berblog. Makanya semua sekali tarik nafas dan baca entry kali ni laju-laju tau. Selaju aku mengupdate entry ni. 1...2...3... Ok go! Hari ni tengahari aku decide untuk makan nestume saja. Alasannya sebab malas & nak tidur. Bangun-bangun tidur saja teringat Incik Hubby. Rindu sangat-sangat-sangat. Kenak kamek tok??? Hehehe. TERklaka sarawak pula. Rindu semua tentang dia. Patut tak aku apply halfday??? *alasan malas nak kerja...hahaha* Ok itu saja entry kali ini. Ok daaa... (^,~) Dah boleh bernafas seperti biasa... hehehehe

:: Ada siapa-siapa yang rasa nak lempang aku laju-laju tak?? hahahaha ::

2 comments:

  1. haaaaaa...semput!!!!
    hehehe...rndu sme akk...

    ReplyDelete
  2. Semput kan?aku pon..hahaha
    Rindu ko gak dik..ade mane skrg???

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)