<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 1 December 2011

Permata hati ;)

Korang pernah rindu sampai nangis tak? Mesti pernah kan?kan?kan? Aku pernah. Sekarang ni nasib baik kat office kalau tak melalak juga ni. Aku rindu kat anak-anak meow yang masih kat klinik. Oleh kerana 2minggu ni sibuk bangat. Maka terbengkalai proses memvaksin dan memberi ubat cacing kepada anak-anak itu. Semalam baru dapat tengok dorang. Duduk kat klinik sampai dah nak maghrib baru balik. Tengok telatah dorang ber3 buat hati sangat senang. Tak sabar rasanya nak menjaga dorang.

Masa on the way balik dari kampung Incik Hubby selasa lepas, sempatlah kami pergi ke jalan klang lama. Beli cage yang 3 level tu online. Murah sikit. So hope anak-anak selesa dekat rumah baru nanti. Ni la mahligai untuk anak-anak ibu dan abah.


Taraaaaa...siap dengan tempat erk erk yang tak mengecahkan rumah. Hope anak-anak happy. Kalau dorang happy ibu dan abah juga turut happy. Sekarang masih mengira budget untuk makanan dorang. Nak survey makanan yang bagus dengan harga yang murah. Ada sesiapa tau? Bolehlah share. So far yang aku nampak bagus Royal Canin. Tapi harga dia masyaAllah!!! Pengsan!!! Tapi kalau ada rezeki bolehlah. InsyaAllah.

p/s : sabtu ni boleh bawa balik dorang ber3. asyik..asyik...~~<3

:: Gambar budak ber3 tu saja belum sempat nak snap. ;) ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)