<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 12 June 2012

Blog aku, wall aku, Ikot akulah!

Hai awak-awak-awak sekalian. Hari ni terlebih rajin nak meng'hapdet' Diary kesayangan ni. Kerana masih dalam excited pregnant. Makanya haruslah aku story-morry pasal baby or something yang ada kaitan dengan life aku, hubby & Baby Que. So kepada sesiapa yang rasa MELUAT or apa-apa perasaan macam tu sila-silalah klik tanda 'x' kat atas tu dan minta jasa baik awak yang meluat tu tak payahlah view Diary ni lagi. Buat dosa awak saja nak menyalak-nyalak kat wall FB sendiri kononnya meluatlah nak muntahlah dan seangkatan dengannya.


Untuk pengetahuan semua, kalau aku ada terpuji Hubby aku sendiri ke dengan menyatakan dia sweet itu adalah luahan dari hati aku dalam blog aku yang aku rasa tiada kena mengena dengan orang yang ada penyakit hati macam ni. Oh ya!!! BM aku memang tak kredit masa SPM dulu tapi dah kredit selepas buat paper july. Itu pun aku pakai duit bapak aku. Tak guna DUIT BAPAK KAU! Jadi silalah tak yah nak menyemakkan kepala fikir pasal aku.

Untuk pengetahuan semua, Blog ni pon aku create untuk cerita benda-benda yang menarik yang berlaku dalam hidup aku. Aku mungkin tak selantang sesetengah pihak yang dengan GAHnya tulis dalam status FB or entry dalam blog aku ala-ala macam otai. contohnya macam "kawan aku dah nak mampos dah nazak setengah mati tapi Hubby aku kejam tak bagi aku pergi melawat. Benci!!" kononnyalah kan. Dengan tujuan awak-awak-awak yang membaca akan TIDAK MELUAT dan fikir Eeee...ciannya dia. Sabarlah ya kerana mempunyai Hubby yang useless or kejam macam tu.Dia sangat tabah! Buat apa nak bagitau orang benda-benda macam tu??? Once dah kahwin, kenalah jaga aib pasangan kita. Itu hanyalah pendapat aku. Aku tak pernah kot nak cakap orang ni tak patut tulis macam ni or macam tu. Siapa aku untuk menyalak-nyalak di wall aku sendiri benda yang tak ada kena mengena dengan aku. Tak ada kerja kot aku nak buat macam tu. Jadi dimintalah kepada awak yang berkenaan. Tak payahlah nak caring sangat. Simpanlah meluat awak tu untuk benda lain.

Diulangi, kalau tak suka or nak kata BM aku berterabur or what so ever silalah klik 'x' kat atas tu dan lupakan hasil penulisan aku yang cacamarba ni. Aku malas nak bermusuh-musuh dengan orang. So kalau awak yang berkenaan rasa nak jadi musuh aku silalah remove aku dari friendlist FB tu dan stop view Blog aku. Aku betul-betul malas nak layan orang macam ni. Ikut Hubby memang dia kata jangan balas. Biar orang buat kita jangan kita buat orang. Tapi kadang-kadang aku pelik. Apa masalah orang macam awak ni??? Memang kerja cari hal orang saja kah? or cari pasal dengan orang kah??? Memang minat macam tu kah? Kalau suka sangat nak bermusuh or bergaduh silalah cari orang lain. Aku malas nak buat benda-benda bodoh macam awak buat!!!

:: tolong tak payah nak cari pasal sangat ::


2 comments:

  1. ta,jgn tension sgt.. tarik nafas n hembus.. klu marh cmni takt t baby mke org 'tue'.. nie org tua2 ktela.. so chill jerk.. klu die men selak2 kaen.. ko tanggalkn jerk kaen ko tue bg die tgok n xmao selak2 lg da..hahahahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdela stress Tasha. Org tak kacau awak, awak xyah la sibuk2 nak kacau hal orang. Comment sepatutnya xtulis macam ni, xtulis macam tu. Macam bagus sangat!

      Delete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)