<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 27 June 2012

Tema untuk Maternity Potraits.

Hai kawan-kawan!!! Good morning semua. Hari ni kena ceria-ceria tau. Sebab aku nak share kat korang pasal benda yang CERIAAAAAAAA!!!

Segalanya bermula bila aku perhatikan perutku yang mula membuyut dan membesar. Terlintas satu idea yang aku pasti sekarang ni dah jadi trend dikalangan mom-2-be & dad-2-be di seluruh dunia. Iaitu nak mengabadikan kenangan semasa melalui saat-saat yang best seperti aku ni. Saat terasa perut bagaikan senget ke kanan dan ke kiri. Hehehe... Nak buat Maternity Potraits la pula!!! Maternity tu dalam bahasa melayu beranak a.k.a bersalin kan??kan??kan?? Gila kah aku nak berpossing semasa bersalin??? Hilang akal??? Ok ganti la dengan Pregnancy Potraits... Baru ngam!

Makanya bila perut dah besar dan rasa nak buat juga macam mereka-mereka yang lain. Tiada orang lain yang aku percaya selain photographer ku semasa majlis ku dulu. Jeng jeng jeng... Qaseh Gambargraphy !!!
Kak Wani pon apa lagi... Ok saja!

Dah dapat confirmation dari Kak Wani dan Abang Leman maka banyaklah yang harus difikirkan. Salah satunya ialah TEMAAAAAAAAAAAAAA...... Wah excited! Apa tema nak buat??apa tema nak buat???apa tema nak buat???*sambil lari kehulu-kehilir*

Apa lagi... Pakcik google tersayang kan ada. So jumpalah idea-idea yang bernas. Contoh-contohnya...

source : helmi khusaini







Banyak lagi yang buat aku gila meroyan. Hehehe... Tapi nanti cari lagi. So idea dah berjoget-joget dalam kepala tinggal approval dari Hubby yang cerewet tu. Apa-apa pun sama-samalah kita tengok hasilnya. ;)

:: semakin excited ::


No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)