<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 20 June 2012

Selamat Hari Abah!!!

Entry kali ni memang nak laju-laju saja. Salah satu dari sebabnya ialah aku ada banyak kerja nak buat. Tapi masih sibuk nak meng'hapdet' dan kepoh-kepoh dalam diary ni. Jadi kepada semua yang baca sila baca laju-laju. Tapi sebelum tu tarik nafas dulu. Ok 1...2...3... Start...

Hari minggu hari tu bertempat dirumah Emak dan Abah. Aku dan kakak telah merancang 1sambutan hari bapa untuk Abah tersayang dan ofcoz untuk abah-2-be iaitu Hubby. Semua sibuk melantak masakan dari air tangan emak. Tak ada seorang pun yang volunteer nak jadi photographer. Huh!!!

So ni sajalah gambar yang ada...


Oklah kan dari tak ada. Ini pun gambar hasil curian dari orang yang bertanggungjawab menguli dan membuat Marble  Cheese Brownies ni. Yummi... Sangat sedap dan harganya juga berpatutan. Sesiapa yang nak order bolehlah terus pm AFFA sendiri. Serious sedap!!! Kenapa " SELAMAT HARI ABAH"??? Sebab abah tu abah aku dan Hubby juga nak baby Que panggil dia abah.

Walaupun dah lepas nak juga wish Selamat Hari Abah kat FIL aku yang jauh nun di Bentong!!! Kan best kalau abah ada kat sini. Boleh sambut dengan abah dan abah-2-be sama-sama!!! Apa-apa pun aku sayang abah-abah-abah aku!!! ;)

:: ok dah siap dah entry ni. Time fokus kerja plak..daaaa ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)