<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 12 June 2012

Ni pasal makan ke pasal kampung halaman?

Wah!!! Telah lama blog a.k.a Diary ku ini tidak diupdate. Semuanya adalah kerana masa yang sangat mencemburui aku. Cewah!!! Mana taknya jumaat lepas aku dan Incik Hubby bertolak balik ke kampung halaman. Wuhuuuu...Seronok!!! Dah lama tak balik tengok MIL dan FIL. Dah lama tak bau getah dari kilang berhampiran rumah. Dah lama tak jumpa Mel!!! Serious dah mula rindu sangat-sangat.

Dan menambahkan ke'best'annya, SIL aku yang cantik bergaya telah membelikan aku... Taraaaaaaaa....


Yummi!!! Dah lama sangat-sangat-sangat nak makan cupcake wondermilk. Terbayang-bayang saja. Last-last dapat juga makan. Thank SIL!!! muah..muah..muah..cium pipi sampai berlendir.

Sampai rumah MIL & FIL makan pula sup tulang merah yang diorder dari Maktok. Tq mami & maktok!!! Sup tu sangat-sangat-sangat superb!!!  Nasib baik keadaan sekarang tak mengizinkan aku untuk melantak secukup-cukupnya. Fuhhh....

*Curi gambar ni dari FB mami*

Sambil menaip sambil mengesat air liur tengok gambar-ganbar diatas. sruuutsruut... hahaha... Sedap sangat! So kepada sesiapa yang ada kat area JB bolehlah order kat SINI. Wah promote!!! hahaha... 

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)