<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 15 June 2012

Serious dah nampak Baby Que!!!;)

Hari jumaat yang indah menjelang tiba. Di hari yang indah ini secara officialnya aku nak publish kat semua hasil 3D 4D scan Baby Que sabtu lepas. Cewah!!! Tapi dukacita dimaklumkan 3D (gambar) saja yang boleh diupload guna pc ni. 4D (video) unsupported katanya. Haiya!!! Kurun ke berapa punya pc la ni. Apa pun tak boleh. Tapi tak mengapalah. 3D pon 3D lah.

Are you ready????? *gewdiks*

Ok dimulakan dengan Bismillahhirohmanirrohim...

*sila abaikan muka BFF aku yang agak toya di belakang itu..hihihi*


Pada 19/11/2011 telah termeterailah pernikahan antara Hadhrami Farhan dan Masita. Mendapat restu dari kedua belah keluarga. Maka bersatulah dua hati menjadi satu. Hahaha..hamboi mukadimah!!! Kelas kau Maria!

Ok sambung. Pada Ferbuari lepas kami disahkan akan mempunyai cahaya mata a.k.a baby a.k.a junior. Fuhhhh... Alhamdulillah! Ingat lagi masa tu Tuhan saja yang tau betapa happy + tak percaya + excited + bla + bla + blablabla. Pendek kata macam-macam rasa ada bila Doktor sahkan dalam perut aku ada baby yang berusia 6minggu. Hampir saja air mata ini mengalir. srotsrotsrot~ Dan kini kami gelarkannya Baby Que. ;)

Dan pada sabtu lepas (9/6/2012) kami iaitu aku dan Hubby telah dengan kata sepakat ingin meng'scan' Baby Que. eh cop!! Wujud eh perkataan "meng'scan" tu???hehehe... Pada mulanya Baby Que malu dan tak nak menunjukkan mukanya. Tapi finally....

Jeng... jeng... jeng...



Alololololo!!! Sopannya anak ibu dan abah. Nampak gaya tengah tidur. Rasa nak cium-cium monitor masa ni. Serious sangat teruja dan terharu. Ini serious imej Baby Que. Kalau tak percaya sila refer nama kat atas tu. Itu nama aku!!! Itu baby aku!!! ops.. Baby aku dan Hubby.


Haaaa... yang ni diantara gambar favourite. Sayang video dia tak boleh tunjuk kalau tak boleh tunjuk betapa cutenya Baby Que isap jari. Habis isap jari dia menguap lepas tu tarik tali pusat. Semua dapat tengok. Thanks juga pada Jezz yang gigih memujuk Baby Que supaya menunjukkan muka. Kalau tak sampai ke esoknya dia tutup mukanya dengan kedua belah tangan. Tapi Jezz tak ambil gambar tu. Alaaaaaaaaaaaaa... Sayang! Tapi tak pe ada lebih kurang 50pcs gambar Baby Que. Tapi tak bolehlah tunjuk semua. Sikit-sikit. Hehehe...

:: Baby Que baby kami ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)