<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 3 July 2012

Rumah kena pecah.

Hai kawan-kawan! Rasa dah boleh masuk muzium Diary aku ni. Dah berhabuk dah! Hachhuuuum..hachuuuuum... Haaa.. kan dah bersin. Hahaha... Ok aku tipu! Hari ni nak cerita pasal benda yang menakutkan terjadi weekend lepas.

Hari sabtu lepas perkara yang tak diingini terjadi dalam hidup aku dan Hubby. Rumah kami dipecah orang. Dukacita dimaklumkan bahawasanya cincin kahwin aku telah pun selamat lesap bersama penyamun itu. Haish!!! Sakitnya hati ni. Balik-balik rumah tengok bilik ku telah digeledah orang.


Ok. Apa perasaan korang kalau balik-balik rumah bilik korang dah jadi macam ni??? Apa perasaan korang kalau barang-barang baby yang baru korang beli berselerakan diatas lantai macam ni??? Apa perasaan korang??? Apa?? Apa?? Apa yang korang rasa. Aku menangis terduduk bila tengok barang0barang Baby Que berterabur macam ni.Sedih sangat-sangat!!!

:: (>.<) ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)