<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 10 July 2012

Maternity Potraits - Hadhrami Farhan + Masita

Weekend lepas merupakan hari yang sangat cerah. Alhamdulillah!!! Akhirnya aku dan Hubby telah pun dapat bekerjasama dengan photoG kami iaitu Kak Wani dan Abg Leman untuk menjayakan photoshoot Maternity potraits. Dan inilah antara hasil-hasilnya :












Masa ni memang serious tak rasa langsung kepenatannya. Tapi balik saja rumah. Minta nyawa...minta nyawa...minta nyawa.... Sangat-sangat-sangat penat!!! Masa photoshoot ni mana nak rasa penatnya. Gelak memanjang. Aku just upload skit dulu la ya. Sebab belum sempat jumpa kakak PhotoG kita tu haaa.

So kepada sesiapa yang ada budget ciput macam aku tapi masih sibuk nak berpossing-possing sakan lepas tu cerewet pula itu ini tak kena, bolehlah contact Qaseh Gambargraphy. Confirm berpuas hati. Kenapa bayar lebih kalau kita boleh dapat service dan hasil yang sama dengan yang mahal??? Lagipun baby nak lahir ni banyak lagi nak fikir. Bayar kurang, hasil tiptop. Ok what!!! Buat yang kata membazir tu pula, aku tak setuju!!! Bukan senang kita nak mengabadikan kenangan-kenangan macam ni. Atleast sampai baby besar pun masih tengok macamana cute nya Ibu dan Abah dia. Cewah!!!



:: Sekalung penghargaan buat Kak Wani & Abg Leman selaku photoG tetap aku & Hubby. Korang memang superb best!!! ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)