<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 13 July 2012

Pregnancy Weight Gain Calculator.

Hai semua!!! Selamat berhari jumaat aku ucapkan. Semoga di hari yang berkat ni kita sama-sama dapat keberkatannya. Amin....

Eh cop sebelum aku nak berceloteh panjang lebar. Aku nak tanya, cute kan bag ni???

Comeeeeeeeeeeeeel kan?? Kan?? Kan?? So sesiapa berminat silalah klik SINI. Korang akan ternganga tengok harga dia yang super duper OK!!! Tapi nak dijadikan cerita, budget untuk ini tak ada bulan ni. Tapi kalau Mizzy Amalina kita kata boleh order lagi bulan depan. Seriously AKU NAAAAAK!!!

Ok berbalik pada title yang aku dok taip kat atas tu. Pagi tadi aku nak sangat tahu adakah berat aku yang 57kg dan ala-ala akan naik tak lama lagi pada minggu yang ke 28 kehamilan ni sesuai tak. Aku pon search la kat Pakcek google. Dan finally aku terjumpa la Pregnancy Weight Gain Calculator ni. Setelah aku try. Alhamdulillah estimate berat aku pada minggu ke 28 ni sesuai. Fuhhh... So kepada kalian yang membuyung seperti aku boleh la try. Dan aku jumpa benda ni kat blog ni :
http://pinkgoodness.blogspot.com/2010/12/bila-hamil-berat-badan-naik-mendadak.html

:: Banyak juga info aku baca dari blog yang aku bagi korang link ni. So boleh la korang baca untuk menambahkan ilmu didada. Kaaaaan!!! ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)