<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 27 July 2012

Hobi baru menggantikan Lunch Time.

Hai kawan-kawan...

Hari ni tersangatlah letih. Melepek je kat depan pc ni. Al-maklumlah bulan-bulan puasa ni. Nak gerak banyak-banyak kang tak terlarat pula. Jadinya untuk mengelakkan kebosanan melanda, HARUSlah aku cari hobi baru untuk mengisi masa rehatku yang sepatutnya diisi dengan memakan tengahari. Hehehe... *memakan embahmu!!!*

Aku pon bukalah YOUTUBE. nak dengar lagu macam ngantuk saja. Makanya teringat aku pada budak Mat Lutfi yang famous tu. Siapa yang tak kenal dia??? Majority kenal kot, sebab dia banyak buat video yang best-best dan yang paling best ada motif yang disampaikan. Eh cop!!! Mat Lutfi ni bukan adik angkat or sedara-mara aku tau. Hehehe... Siapa-siapa yang tak kenal dia tapi nak tahu pasal benda apa yang aku merapu ni korang bolehlah pergi youtube dan taip 'Mat Lutfi90'. Macam-macam video korang boleh korang layaaaanzzz....


Haaaa..inilah budak famous yang dimaksudkan tu. Biasa-biasa saja. Tengok tahap kekurusan dia tu tiba-tiba terbayang Incik Hubby. Hahaha... Tapi tetap cute dihatiku. ;P

So ni diantara video yang tak jemu-jemu aku nak tengok...


:: Semoga Baby Que nanti genius macam Mat Lutfi ni haaaa ::

2 comments:

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)