<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 24 August 2012

Cerita Raya Pertama.

Assalamualaikum semua...

Hari ni masih lemau nak buat kerja. Almaklumlah office masih kosong~kosong~kosong~ cam lagu Najwa Latif tu ha...Boring!!! Dan ditambahkan dengan rasa mengantuk yang teramat bila dapat angin sepoi-sepoi bahasa dari air-cond ni. Fuuuhhhh... Syahdu saja rasa.

Bila datang kebosanan dan kesusilaan ni la yang membuatkan aku rasa nak berceloteh dan ber'story-morry' dalam Diary kesayangan ni. Cari idea...cari idea... Nak cerita apa ni erk??? Tiba-tiba terpandang gambar ni di page Group Family Hj. Mustaffa dan Hjh Sharifah...


Terus terkenang-kenang, terbayang-bayang detik manis itu. Wah!!! Tiba-tiba... Inilah family besar Hubby. Tapi ada juga yang tiada dalam gambar ni. Hari raya pertama kat sana buatkan aku rasa tak ada masa langsung nak fikirkan benda lain selain RAYAAAAA!!! Mana taknya dari celik mata sampai nak tutup mata kami pergi beraya. Dari rumah Mank ngah sampaaaaaai rumah Wan Anjang kalau tak silap aku. Dari Bilut-Karak-Benus-Kg Baru-Bilut. Wah... Habis Bentong tu kami pusing dengan lebih kurang 10biji kereta. Best!!!

Ok time to curi gambar dekat page makcik-pakcik-sepupu-sepapat...














:: Ni sajalah untuk entry kali ini... Next time celoteh lagi ;) ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)