<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 20 September 2012

38weeks sudaaaaa

Assalamualaikum semua!!!

Hari ni merupakan minggu ke 38 aku membuyung dengan jayanya. maknanya dah 9bulan 2minggu ya kawan-kawan. Ramai yang tanya bilalah agak-agaknya si kecil dalam perutku ini nak melihat dunia. Serious aku tak pasti dalam erti kata lain tak tahu. Kalau ikut pengiraan Dr. 40weeks kan? tapi bila fikir balik 40weeks = 10months kan? Entahlah. Aku tak pakar benda-benda ni. Tapi seingat aku masa medical check up yang lepas Dr. just suruh get ready. Sebab baby dah ada kat bawah. Wah...nervous Uoooolsss!!!


Bersyukur sangat-sangat kehadrat Ilahi. Walaupun usia perkahwinan aku dan Hubby baru mencecah 10bulan 1hari tapi Baby Que insyaAllah akan keluar membawa kebahagiaan kepada kami. Alhamdulillah!!!

Dulu punyalah sedih bila tak bunting pelamin. Ya lah. Kawan-kawan sana sini dah mula bertanya bila nak berisi. Tapi alhamdulillah kini aku dan Hubby akan bergelar ibu dan abah. Serious memang rasa sangat best!



:: Doakan aku dan baby Que selamat ya kawan-kawan ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)