<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 11 September 2012

Fresh Goat Milk

Assalamualaikum kawan-kawan semua...Selamat pagi!!!

Pagi ni 1st day dalam minggu ni aku bekerja sebab semalam aku cutiiiiiiiiiiiiii.... Macam biasalah ada medical check up. ;)

Sekali pagi ni atas meja aku jadi macam ni. Taraaaaaaaaaaaaaaaa...


Ok boleh pengsan sekarang juga!!! Ini boleh membuatkan aku rasa letihnya. Tapi tak apa inilah dinamakan tanggungjawab. Cewah!!!

Semalam pergi medical check up dapat scan Baby Que. Seronok!!! Baby sekarang dah 2.8kg. Alololo... Dr. kata kalau Baby Que belum keluar sampai due date kemungkinan akan keluar dengan 3.2kg macam tu. Alhamdulillah. Kencing manis aku dah ok. HB aku pun naiklah sikit. dari 8.8 ke 9.9. So tak kena cucuk buntut. Alhamdulillah. Naik sikit dalam masa seminggu lebih adalah kerana aku minum susu kambing. Mbeeeek...

Susu kambing tu, Hubby dapat yang segar. Bukan yang bancuh-bancuh tu. Thanks kepada kawan ku Zue yang bagi info. So kepada korang yang tercari-cari susu kambing yang fresh bolehlah pergi ke Osman Goat Farm yang terletak di Kangkar Tebrau, Johor.


:: Semakin nervous sekarang ni...auuuummmmm ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)