<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 7 September 2012

Set Bersalin

Hujan yang turun bagaikan mutiara..lalalalala... Eh bestnya suara aku! Hahaha...Ok perasan!

Assalamualaikum semua!!!



Tengah-tengah petang ni tiba-tiba hujan menderu turun. Toleh tingkap yang 'secoet' kat hujung sana tu tak nampak apa-apa. Gelap-gelita. Macam dah malam. Oh... Boleh claim OT la macam ni, sebab dah malam tak balik-balik lagi. Tiba-tiba terasa diri ini sangatlah rajin. Chait!!! Rajinlah sangat. Hari ni pagi-pagi lagi dah terfikir Meleleh strawbery cheese cake tu so decide nak order. Order 2tapawe untuk diri sendiri lepas tu beritahu Hubby. Hubby marah... Lalalala... Takutnya!!! So order 2 juga. 1 untuk aku dan 1 untuk Hubby. Adil dan saksama katanya. Oh... Itu motif dia marah. Ceees!


Nah tepek gambar benda ni kat sini. Biar aku terus kecur... sruuut...sruuut... Mudah-mudahan dapatlah makan sebelum deliver. Sebab lepas tu kena berpantang. AKU NAK KURUUUUS!!! Biarlah perasaan gemuk ni aku rasakan selama 9bulan sahaja. Bukan Forever, ever n ever. SELISIH!!!

Cerita pasal berpantang ni. Ni yang aku nak kepoh sangat ni. MIL & FIL dah belikan set bersalin yang siap ada tunku dan bengkung tu. Eh cop... Bukan semua set bersalin ke ada benda-benda tu??? Tapi sebab diri ini jakun jadinya nak cerita juga.

Masa MIL & FIL beli aku tak ikut jadinya tak bolehlah mengada-ngada pilih itu dan ini. Terimalah seadanya ya semua. Pasal brand pula malaslah nak beritahu sebab nanti ada yang komen "Hey kenapa beli yang macam ni???" " Hey yang ini tak bagus" " Hey yang ni tak boleh makan time BF" haaaaa....Kan banyak pula ceritanya. Kecil hati MIL & FIL aku kalau baca komen-komen yang menbangun sangat ni. Hehehe...

So aku pun google la brand untuk set-set bersalin ni semua... Dah google confirmlah nak share dalam Diary ni kan?kan?kan?






Ok cukup sikit saja. Nak banyak-banyak korang google sendiri ya. Pilihan ditangan anda. hehehe...

:: Rasa tak sabar nak berpantang..hehehe ::


No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)