<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 6 September 2012

Serbu rumah Mama, Tapi Ain dan Done jadi tukang masak???

Assalamualaikum semua... Sihat tak semua??? Aku confirm ramai yang semakin SIHAT dimusim-musim raya ni. Mana tak nya, kiri kanan depan belakang open house. Aku tak terkecuali. Makan, makan, makan, makan dan terus melantak. Haish!!! Dah hujung-hujung ni makin menjadi-jadi. Berat badan ni tak tengok lagi berapa. Nanti bila dah naik mendadak mulalah nak melalak. Ita...ita...ita... HEP!!!

Cuba korang tengok kat atas. Dah 36weeks genap hari ni hokeyyyy... 36weeks = 9bulan. Wah macam tak percaya usia Baby Que dalam perut ibu dah 9bulan. Dah cukup bulan dah. So Aku pun sedang meng'get ready'kan diri untuk mem'push'kan. PUSH...PUSH...PUSH... Eeeee...nervousnya!!!

Mak mertua aku pun dah kerap call tanya " Ita ok tak???" Oh..oh..oh... Ada 1kali tu aku cepat-cepat passing handset kat Hubby. Bukan tak mahu berbual tapi sekarang ni sensitive dia lain macam. Kang tak pasal-pasal 'hujan' pula. Kang banjir. Susah... Susah...

Oh ya. Merapu panjang-panjang tapi sebenarnya nak cerita pasal lain. SEE!!! Aku masih aku yang dulu. suka merapu walaupun sekarang ni perasaaan cacamarba menguasai diri. Aku masih aku. Hehehe...

Ok aku dah curi gambar-gambar semasa menyerbu rumah My BFF mama Miera Laila hari selasa lepas. Haaaaa... Tengok! Walaupun selasa tu merupakan hari kerja. Sempat tau menyerbu rumah orang. Makan...makan...makan...YUMMI!!!


Ok dimulakan dengan gambar tuan tanah kedaung beserta tuan rumah. Tengok tu... Tuan rumah tapi dia yang mencekik paling banyak Uols... Haish!!! Rusak!!!



KAMI!!! 


Makan... Makan... Makan...


My BFF dari umur 14tahun. Sekarang kami masing-masing dah 18tahun jadinya dah 4tahun kami berkawan. (ok perasan masih muda SAAAANGGAAAAT ni!!! actually dah lebih kurang 12tahun kami mengenali hati budi masing-masing... Zana, jom kawen!!!hahaha)


Ini adalah chef pada hari kejadian tersebut. Dia punya sambal kacang superb!!! Letak ganja barangkali. Hahaha... Sedap Oi!!! Ada sorang lagi chef tapi yang sorang lagi tu pemalu-pemalu kucing...MEOOOOWWW...



Hey!!!Hey!!! Tu Hubby aku...tu Hubby aku... Sedang melayan anak mama Miera. Cute kan?kan?kan? Confuse nak cakap Maya yang cute ke or Hubby aku yang cute. Hahaha... Boleh gitu???



My BFFs wif anak-anaknya. Bestkan? Masing-masing dah ada anak. Ok ni yang buat tak sabar nak PUSH!!!


Jom main masak-masak!!! Inilah wajah-wajah anak-anak kami!!! ;)


Hey!!! Gambar aku separuh saja mauk dalam gambar ni. TAK ADIL!!!


Sedang menanti hari!!!

Actually ramai lagi dihari kejadian tapi Mami, Dedi, Mama Wahid dan pasangannya balik awal. So tak dapatla meng'interframe'kan diri macam kami. RUGI!!!


Ok last gambar mak buyung yang tak sedar diri masih main masak-masak. Tajuk gambar ni ialah Hobiku selepas menjadi isteri yang solehah. Hehehe.. BERANGAN!!! Masak pon tak pandai... ;P

:: Saya suka kehidupan dan orang disekeliling saya sekarang ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)