<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 13 October 2011

Barang dari Sarawak.

Alhamdulillah. Firstly, izinkan aku melompat-lompat sambil menjerit-jerit disambung dengan berguling-guling macam tenggiling. Seronok yang tak terhingga. Rasa nak senyum sampai 44hari. Mesti lepas ni kedut kat muka aku hilang serta-merta. Yessss!!!

Ok ceritanya begini. Hari tu aku ada order barang-barang make up untuk hantaran dari my BFF from Sarawak. Alaaa... Si Naffa tu. Sebab dia member and boleh dapat Discount. So why not aku beli kat dia kan?Lebih berbaloi.

Semalam dia msg "Beh, Fa dah courier barang tu" . Aku just kata "Ok.tQ yunk"

Hari ni seperti biasa aku buat kerja dengan muka toya. Sangat tak best bila time banyak shipment macam sekarang ni. Nak berfoya-foya pon tak boleh. Meluat tau. Macam nak muntah tengok fail-fail atas meja ni.

Balik makan terus pergi meja bila ternampak 1kotak. Diatas kotak tu ada nama dan alamat aku. Bawah kotak pulak ada nama dan alamat Naffa. Ok dah sah dari Naffa. Senyum sikit.

Taraaaaaaaaa...ni la kotak yang dimaksudkan. Kotak yang buat aku tersenyum cam orang tak betul. ;)

Bila buka saja... Jeng jeng jeng!!!




Sila jealous dengan aku ye semua. Sebab aku dapat discount gila-gila untuk barang-barang ni semua. Korang-korang pun sedia maklum, kalau mahal tak adanya aku beli. hehehe...

Yang menambahkan tahap kegembiraan aku bila aku nampak something yang aku tak order tapi ada dalam korak tu. Dan korang-korang boleh tambah tahap ke'jealous'an korang kat aku.

Taraaaaaaaaaaaaa.....

Huhuhuhu....Kenapa kena jealous??? Sebab, Aku dapat ni FREE la. Thanks sangat-sangat Fa!!! Saya memang sangat-sangat memerlukan skin care time ni. Jerawat batu dah tumbuh atas dahi ni haa...Siap beranak-pinak lagi. Huh!!!



::Yeaaaah!!! Lalalalalalalala....Happy bebeh!::


2 comments:

  1. wahhhh.bestnyaaa.buat la review hehee.
    kalao ok boleh cuba kan?heeh
    anway, kerry dah link + follow u..
    thanks for exchange link with me :)

    ReplyDelete
  2. thanks kerry coz link + follow ita.
    Actually dah lama follow kerry.
    Kite pon pengantin on budget too..;P

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)