<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 19 October 2011

Klik Klik Klik !!!

Cak!!! Wah. Main cak cak nampaknya dipetang hari ni. Mood yang sangat bercelaru. Kejap nervous, kejap seronok, kejap lagi takut, bla...bla...bla... Ini semua adalah kerana hari ni 19 Oct. Hehehe... Kepada B2B lain yang masih merasakan date penting korang tu lama lagi, siaplah!!! Korang juga akan merasakannya. Cewah!!!

Haaa...Baru-baru ni kawan ku Amad Iqbal bertanya tentang photoG yang harganya Ok dan hasilnya sungguh Ok. Makanya aku buat entry ni. Sebelum ni pun kalau korang ingat aku pernah janji nak kasi korang tau mana-mana photoG yang menawarkan pakej-pakej menarik.

Tapi kan... Setelah kan... Dilihat balik kan...kan...kan...PANG!!! Ok setelah dilihat semula banyak pakej-pakej yang dah terabur-raban. eh ada eh word tu?hehehe... Banyak yang Incik Kudut dah buang kerana tidak diguna pakai. Hm...Kejam!!!

Tapi tak apa. Aku ada bagi korang link-link yang berfaedah. Sila-sila survey sendiri. ;)
  1. Qaseh Photographix,
  2. Izphotostudio,
  3. Jojo,
  4. Soffi
3 ngan 4 tu member aku. Harga boleh runding insyaAllah. So korang-korang yang masih belum booking tu, pergi booking cepat-cepat! Esok kalau dah semuanya fully booked. Baru korang nak nangis guling-guling tak guna, FAHAM!!! Wah garangnya aku! Hehehe....

Ok nanti aku nak suruh Kak Wani snap pic aku ngan Incik Kudut macam ni. Ok tak???
<<Wacha>>

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)