<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 5 October 2011

Yeaaaay!!!

Wah!! Banyak betul nak diceritakan hari ni. Kali ni cerita pasal BFF aku yang kat Kuching sana tu! Meooow...meoowww...bukan kucing OKK... Tapi Kuching, Sarawak. Kami berkawan sejak dari kolej dulu. Yes!!! Masuk tahun ni alhamdulillah dah 7tahun kami berkawan. Dia adalah Naffa .

Hari tu sebelum menetapkan date untuk majlis aku. Aku main hembus saja cakap aku dan Incik Kudut akan melangsungkan perkahwinan pada 11.11.11. Ewah!!! Mentang-mentang la date tu best. Sekali setelah family Incik Kudut dan family ku berbincang. mereka mendapat kata sepakat untuk melangsungkan majlis kami pada 19/20hb Nov. Ye!! Please save the date. First time aku membuat pengumuman secara terbuka. Wah!!! Hehehe...

Nak dijadikan story, Naffa dah pun booking flight untuk 11.11.11. Alamak! Macamana ni? Nampaknya Dia tak boleh menghadiri majlis aku. Argggghhh... Semua salah aku! Makanya, aku pun layaklah bersedih, kan??
*tarik muka masam*

Tiba-tiba hari ni Naffa msg and beritahu aku yang dia dah tukar flight. And yang paling buat aku nak menjerit bila dia cakap dia akan ada pada majlis besarku. Ya Allah!!! Aku sangat teruja. Serious!! Sampai nak nangis kuat-kuat. Nasib baik kat office. Ok relax. Alhamdulillah... Terima kasih, Allah!!!



:: Thanks My Dear friend!!!! ::

2 comments:

  1. saye pun masuk skali dalam blog awak..??hehehe!!taw mesti awk terlebih excited kan sbb saye nak datang sane.huhu!kire nak senyap2 je x nak bgtaw awk..tapi sy nie benda baik mane leh nak tutup mulut!hahaha!yey yey!!awk mesti jg tuan putri yg chantek keyh?i love u!

    ReplyDelete
  2. I love U too, Fa~~

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)