<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Monday 10 October 2011

Doorgift.

Hm...Hari ni nak story morry pasal wedding doorgift. Actually untuk ku punya wedding doorgift telah pun di settlekan oleh future FIL & MIL. Thanks sangat-sangat-sangat. So aku tinggal bayar dan bagi kat guest. Senang kan? Tak payah nak survey kedai sini-kedai sana-kedai sinun. Jasa future FIL & MIL sangat-sangatlah aku kenang hingga akhir hayatku. Cewah!!! Agak poyo disitu ye.;P

Aku suka baca blog-blog B2B lain. Even aku tak pernah kenal dorang-dorang ni. Tapi aku suka ideas dorang sangan best dan sangat membuatkan aku teruja dan teruuuuuus I will folloooow Uuuuu *ala-ala lagu digi tu haaa..hehehe*

Ok berbalik pada title yang tersegam indah diatas. Aku just nak share benda-benda yang boleh dijadikan doorgift. Macam.... *jom mintak uncle google..hehehe*







Banyak choice kat pasaran sekarang. Macam-macam yang boleh dijadikan gift. Bukan apa. Ini semua sebagai tanda terima kasih dari pihak pengantin kerana sudi datang ke majlis. Ada yang kata doorgift sangat membazirlah apalah. Actually ini semua terpulang pada budget kita. Jangan kritik orang punya majlis. Dorang ada hak untuk menentukan apa yang dorang nak bagi pada guest dorang. Kalau kemampuan dorang tu hinggakan boleh bagi kereta seorang sebiji pada guest. Itu hak dorang.

So korang macamana pula? Dah ada idea untuk doorgift korang? Apa-apa pun ukur baju dibadan sendiri itu adalah lebih baik.

:: with love, nikita ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)