<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Monday 3 October 2011

Semoga Bahagia...

Hari sabtu yang lepas aku dan family tercinta telah together-together men'celebrate' burfday Aunty ku yang ke....hm....18tahun...hehehe...haaaa...mudanya!!! *sebenarnya aku lupa..Sila lempang muka aku laju-laju...hehehe*... Nah silalah layan gambar-gambar dibawah...(^,~)

Haaaa...yang kat tengah-tengah tu la aunty aku. masih segak bergaya ok.
Tgk muka sikecik kat bawah tu. Nasib baik comel. Yang tu pula Acik n Acik An dia...Pun cute juga!!! ;P

::Happy Birthday Cik June. Semoga panjang umur dan dipermudahkan rezeki::

*****

Hari ahad pula aku dan Incik Kudut menjalankan hobi terbaru kami. Iaitu pergi ke majlis-majlis perkahwinan kawan-kawan. Wah!!! Meriah... Tapi tak banyak gambarlah. Sedih!!!

Yang ni masa kat majlis perkahwinan kawanku Faezah @ Pae. Cantik sangat!!! Selamat Pengantin Baru, Pae!!!
Yang ni aku nak marah ni. Ain ni junior masa kat TCSJB dulu. Tapi kenapa dia dah 'jalan' dulu daripada aku??? Why baby why??? Uh..Jelesnya!!! hehehe... Masa nak snap gambar dengan minah ni dia tengah busy photoshoot. Makanya tak dapatlah aku berpossing.... Potong betullah!! Apa-apa pun Selamat Pengantin Baru, Ain. (^,~)


<< nikita >>

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)