<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 12 October 2011

Budget Ooo Budget - photoG

Alhamdulillah hari ni aku masih lagi bernafas dan masih lagi mampu meneruskan perjuangan untuk ke puncak cinta. Cewah! Pagi-pagi lagi dah berdrama. Perjuangan ke? Tak sesuai!!! Hehehe....

Kali ni entry pasal budget la pula. Sebelum ni cerita pasal idea, preparation dan bla...bla...bla.... tapi jangan lupa ye semua itu menggunakan wang yang bukan sikit-sikit anak. Semua tu kena matching dengan budget.
Suka baca entry Kerry. Semua preparation dibuat teliti dan budget yang berbaloi. Ada setengah orang biar papa asal bergaya. Tak bagus kan?kan?kan?

Pasal PhotoG pon aku macam dia juga. Incik Kudut kata budget less than 1thousand. So kena redha dan cari yang Ok. Satu persatu photoG aku call. Dengan majlis yang tak sampai 3bulan lagi masa tu, memang sangat mencabar. Sebab yang cantik dan murah banyak dah fully booked. Aku pon hampir-hampir putus asa. Rasa macam nak suruh kawan snap gambar pakai handset saja. Boleh gitu???Eeeewww..Kedekut betul! Hehehe...

Cari punya cari aku dah pun jumpa yang avaiable time majlis aku, murah dan hasil yang alhamdulillah. Kakak Wani tu pun sangat best. Sporting yang menggila. Rasa selesa saja borak dengan dia. Mudah-mudahan dapat berkerjasamalah aku nanti. Bukan apa aku ni tak reti nak berpossing kalau dengan orang yang aku tak biasa. Ok jom cerita pasal package yang aku dapat dari Qaseh photographix ni.

Harga : RM750 (Nikah/ Malam berinai & Bersanding - 2hari)

·                    Two (2) Photographer Coverage
·                    2-3 event
·                    3 Pcs (20 Pages) – Sticky Album
·                    4R – 220 Pcs
·                    1 CD – Unlimited Photoshoot
·                    8’ x 24’ – Frame & Picture (FREE)
·                    5 Pcs (8’x12’) with Fully Edited (FREE)
·                    Outdoor Photoshoot (FREE)
·                    Coverage – NO Limitation Hours

Puas hati kan? Ada lagi pakej-pakej yang lagi murah dari ni. Kalau korang nak tau korang boleh la pergi blog dia. Lagi puas hati. Yang aku suka. Bila dia provide 2 photoG kat majlis tu nanti. So dapat la snap banyak moment. Bukan aku saja. Semua yang hadir boleh masuk dalam gambar. Suka kan? Hm... Lagipun kakak dan abang tu tak berkira. Katanya kalau ada masa dan aku request nak outdoor lepas nikah and lepas sanding pun boleh. Dia tak ada hal. Eee...Best!

So next entry aku bg link photoG yang jimat n ok. Sekarang tak sempat. Daaaa.....

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)