<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 19 October 2011

Oh meja ku...

Hye!!Hye!!Hye!!! Banyak yang nak di story-morrykan. Dah banyak hari tak update diary ni kan?kan?kan? sebabnya aku pulang ke kampung halaman Incik Kudut untuk menyelesaikan borang pendaftaran nikah. Alhamdulillah dah dapat approval dari Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) untuk bernikah di Johor. Syukran...syukran...syukran... Balik kat sana tu susahlah nak update diary pakai handset. Makanya, terbengkalailah diary ku selama aku disana.

Nak cerita sangat apa yang berlaku masa burfday aku 15 oktober 2011 yang lepas. Nak cerita sangat pasal apa yang berlaku di D'Pilis Andaman. Tapi kan....hm....


Jeng Jeng Jeng....Oleh kerana aku telah berholiday selama 2hari, makanya meja aku pon bersepah-ranah. Aku kena settlekan semua ni. Nanti lepas tu bolehlah layan update ni sampai lebam...hehehe... Sayang semua. Muah...

:: winkwink ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)