<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Monday 31 October 2011

Jom Holiday!

Hari ni merupakan hari terakhir di bulan oktober. Bye october, Hye November. Langkah ku terhenti. Wah!!! Dah tinggal 19hari lagi. nenong nenong nenong~~ terus jadi tak berapa betul. *padahal sebelum-sebelum ni pun tak berapa nak betul gak.hehehe*

Jadinya aku pon mengambil keputusan untuk meng'apply' cuti. Yeaaaay!!! Cuti adalah perkara terindah dalam hidup seorang pekerja. siapa tak setuju???angkat kaki selama 2jam. Ada berani?? Hehehe... Bila tengok Kalender saja, mula nak senyum lagiiii lebar. Mana taknya cuti kahwin yang company aku bagi 7hari tak termasuk sabtu dan ahad. 22hb Nov 2011 dan 28hb Nov 2011 Public Holiday. Total cuti yang aku dapat 2minggu. Yippieee!!! Bukan senang nak cuti lama-lama ni. Tapi tak boleh kalah ngan BFF aku yang cuti bersalin tu. Hamboi!!! 2bulan melepak kat rumah. Hehehe...

Ops... sebelum lupa, ramai juga yang memilih November ni untuk melangsungkan perkahwinan. Congratz korang-korang semua. Semoga ikatan yang dibina menjadi mahligai cinta yang membahagiakan. So jangan lupa apply cuti tau!!! :)

Terus terbayang itu ini yang belum settle. Tapi tak apa. Relax!!! Weekend lepas Incik Kudut dah bawa pergi release tension. Thanks awak!!! Tapi oleh kerana aku berada dalam zon malas yang teramat. Nanti-nanti sajalah aku upload gambar yang tak seberapa tu. Malas itu seni!

:: Terima kasih Tuhan kerana memberikanku kekasih yang baik hati. Terima kasih Tuhan kerana menghayati ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)