<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Saturday 8 October 2011

Wedding Guestbook.

Hm... Dari aku boring tak tentu hala. Ok juga kalau add entry pasal Wedding Guestbook. Actually, pada pendapat korang lah kan. Guestbook time korang kahwin nanti penting tak?? Ke kalau tak ada tak apa??

Ceritanya macam ni, sebelum ni aku tak pernah terfikir pasal guestbook-guestbook ni semua. *Eeee...nampak sangat kuno kan??* Tapi baru-baru ni aku ada attend 1 wedding ni. Budak ex-TCSJB juga la. Then masa aku datang tu majlis sangat tenang dan nyaman. Maybe terlalu awal kot. Sebab time tu baru pukul 11 lebih. Sangat cepat kan aku datang. Macam tak sabar nak makan nasi minyak gitu. Actually, pada hari yang sama aku ada 2 invitation and yang best 2-2 tu adalah ex-TCSJB. Macam berjanji kan?? Dah la tu rumah pun boleh dikatakan dekat-dekat. Tu yang aku sampai awal sangat tu. Nak rushing tempat lain.

Dekat rumah pertama aku pergi. Alaaaa...yang tenang tu. Ada guestbook tau. Waaa...Aku sangat jakun time tu ok. Tulis panjang-pangjang macam nak buat essay. Hahahaha...Over! Then terus terfikir nak buat juga guestbook juga. Jom kita layan gambar-gambar wedding guestbook dari uncle google ni....







Cantik kan? Creative kan? Suka kan? Rasa nak pengsan kan? Hahahaha.... Aku sangat-sangat rasa nak buat. Tapi kan?kan?kan? Hm....

Masa aku pergi rumah kedua suasana sangat berlainan. Ya Allah ramainya jemputan yang datang. Terus buat aku 2 3 kali fikir pasal guestbook ni. Nak letak mana? Siapa yang nak jaga? Haish!!! nampak macam simple kan? Actually aku kahwin di rumah bukan di dewan. So tu yang buat aku rasa macam perlu ke tak ek? Ikut hati sangaaaaaat mahu!!! Hm...yang ni kena fikir dulu.

:: Sambung Fikir (-______-')::

4 comments:

  1. guest book ni as a tanda ingatan.. Harus di buat untuk majlis kita.. :)

    ReplyDelete
  2. really??ooo....ok.nak cari la Guestbook ni...;)

    ReplyDelete
  3. hai diary's owner:)

    i suka yang 2nd and 3rd tu.insyaAllah nak buat jenis gitu.hikhik.

    ReplyDelete
  4. hai Cik Zimie!!! *teruja coz CZ comment...;P*

    A'ah. 2nd & 3rd tu nice...;)

    ReplyDelete

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)