<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 6 October 2011

Bersyukur

Actually, aku rasa sangat-sangat bersyukur kerana mempunyai keluarga yang amat memahami. Dan yang membuatkan aku bertambah happy apabila aku mempunyai seorang kakak ipar yang sangat memahami. Wah!!! Puji tak ingat dunia tau! Ye lah. Mana taknya, tadi kakak ipar aku meng'offer' untuk menye'sponsor' *eh ada eh word-word ni dalam dictionary?hehehe* coklat doorgift untuk family Incik Kudut yang juga merupakan bakal family ku tak lama lagi. InsyaAllah. Aku pun apa lagi. Daripada muka toya buat kerja. Terus tersenyum girang. Hehehe... Happy!!!


::Thanks Kak Ngah & Abang Ngah::

P/s : Kak Ngah & Abang Ngah, sila diet sekarang juga sebab anda semakin tembam. hehehe~~

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)