<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Saturday 8 October 2011

Update Checklist

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Oleh kerana aku sangatlah malas nak buat apa-apa kerja. Makanya, jom update checklist untuk pang pang kopang tu. Saja, dah nak dekat ni gedik untuk memeningkan kepala sampai bertubi-tubi. Tak mampu menepis dan menapisnya. Hehehe....

Perkara-perkara yang sedia untuk kurangkan stress aku (^,~) :
  1. Baju nikah P - dah tempah kat Andak . insyaAllah 15 Oktober ni siap. bestnya!!! Bersamaan dengan burfday aku! Yeaaaay....Andak ni mengandam juga. Hasil andaman dia kelaaaas!!!Serious!!
  2. Baju nikah L - Tailor biasa saja. Oktober ni juga siap. ;)
  3. Tudung nikah - :: masih tercari-cari yang sesuai:: ;(
  4. Baju sanding, Baju malam berinai & Baju gown  - Rose Bridal House ( Nasib baik ada saudara yang buka Bridal house. Makanya boleh nego price..hehehe)
  5. Pelamin, Bilik tidur & Set meja makan pengantin - Rose Bridal House juga.;)
  6. Make Up nikah, malam berinai & sanding - Rose Bridal House juga ;)
  7. Wedding Cake - dah order kat Suhaila Fadzilah. Design dia nice sangat. Teruja!!! Harga pun Alhamdulillah...;)
  8. PhotoG - Qaseh Photographix. Kak Wani sangat-sangat best OKK!!
  9. Canopy - :: Mak & abah settlekan::
  10. Makanan - :: Mak & abah settlekan::
  11. Makan Berdamai punya makanan - Thanks Kakak. ;)
  12. Hantaran - 50% dah siap. Tinggal tunggu Kak Ngah gubahkan hantaran tu. Jimat sikit. Thanks Kak Ngah. ;)
  13. Doorgift untuk tetamu- Yang ni nak terharu sikit sebab doorgift side aku dan Incik Kudut disettlekan oleh Future FIL & MIL ku yang tercinta. So aku tak yah fikir-fikir banyak sangat. Tinggal bayar saja. ;)
  14. Doorgift untuk tetamu dari Family Incik Kudut - Thanks lagi Kak Ngah!!!
  15. Invitation card, paper box & Bunting - Sebelum 15 oktober ni siaplah dicetak oleh Galeri Mentari. ;)
  16. Set bilik tidur baru - Thanks kepada yang sponsor. muah!!!
  17. Pengapit - Antara BFF-BFF aku yang free and sudi...;)
  18. Setem - :: Belum Beli!!!Huh!!!::
  19. Honeymoon - Dah booking flight ticket utk ke .... Thanks sayang!!! *even pergi 3couples..huhuhu*
Haaaaaaa....bila dah list macam ni. Terasa macam banyak sebenarnya yang kena fikir. So kepada B2B lain. Silalah plan and booking apa-apa yang patut awal-awal. Jangan jadi macam aku dan Incik Kudut. Semua nak last minute. Apa-apa pun doakan majlis kami berjalan lancar. Oh Yeaaa.... Sebelum terlupa dan kena marah lagi dengan kawan-kawan. Aku nak bagitau benda penting ni. Majlis besar aku akan diadakan pada...

:: 20.11.2011 ::
Side aku.

:: 27.11.2011 ::
Side Incik Kudut

Please save the date!!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)