<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 1 November 2011

Kita manusia biasa.

Cantik tu subjektif kan? Ya lah. Contohnya, aku cakap dia tu cantik. Incik Kudut kata, biasa saja. Aku cakap dia tu biasa saja. Tapi korang pula kata, Ish dia cantik gila. So memang lain orang lain pandangannya. Allah itu maha adil. Dalam ketidaksamaan kita, ada juga perkara yang boleh buat kita sama-sama. Maha suci Allah!!!

Dalam hidup aku dan Incik Kudut juga tak terkecuali. Kami selalu mempunyai sifat berlawanan. Macam aku riuh @ kecoh @ kepoh tapi Incik Kudut pendiam. Aku suka memekak di karaoke. Incik Kudut suka membaca dengan suasana yang tenang. Aku suka tengok siaran yang berunsurkan hiburan. Incik Kudut suka menonton apa-apa berita yang berunsurkan sukan. Kadang-kadang rasa sangat perbezaan kami tu. Tapi sebab Allah wujudkan satu perasaan yang kita panggil kasih sayang, makanya kami boleh saling melengkapi. Alhamdulillah!!!

Bila waktu semakin hampir, mulalah macam-macam rasa dalam hati aku ni haaa. Macam-macam benda yang bersarang dalam kepala aku. Aku tahu Incik Kudut, emak, abah dan keluargaku yang lain juga merasakannya. Ya Allah, semoga kau mempermudahkan segala urusan kami. Amin...

P/s: Korang perasan tak sejak akhir-akhir ni, apa yang ku conteng dalam diary ni pon aku tak tahu. Entry yang tak berkualiti. Tapi layan sajalah ye. Hehehe...

:: A Walk to Remember ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)