<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 3 November 2011

Alamak!!! Macamana boleh lupa entah!

Sementara tunggu Incik Kudut amek aku dari office sweet office aku ni sempatlah aku masukkan entry tak seberapa ni. Tadi aku view blog-blog yang aku follow seronok pula tengok dorang tukar-tukar idea DIY doorgift. Siap ajar lagi macamana nak buat. Hai aku ni mulalah gedik-gedik nak buat. Tapi sayangnya dengan majlis yang tinggal lagi beberapa minggu tak dapatlah aku joint buat benda-benda cute tu sendiri. Lagipon, barang untuk doorgift dah beli. Jadi tak mahu membazir. Tapi nak cakap juga CUTE sangat DIY dorang tu. Geram!!!

Lepas tu baca pula entry dorang pasal henna. ALAMAK!!! Aku terlupa kot pasal kewujudan benda ni. Aduhai! Kat mana pula aku nak cari erk kat area UTM *Ulu Tiram Malaysia...hehehe* atau JB ni. Tolong!!! Tolong!!! Tolong!!! Aku nak buat simple, sesimple yang mungkin. Kat tangan dan kaki. Sesiapa yang tau sila-silalah share yep. ;)


Lebih kurang macam ni. Ni aku rembat dari blog Kina yang cantik. Banyak info boleh dapat dari blog dia. Dia sangat sweet!!! Suka!!! Suka tahap hari-hari nak baca blog dia. Lepas tu kalau dia belum update mulalah menunggu macam pungguk rindukan bulan. Hahaha... Ok drama nak lebih kan?kan?kan? Hehehe...

Ok la semua. Incik Kudut dah call bagitau dia dah nak sampai. Nak kemas-kemas meja. Tata...

:: With love, Nikita ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)