<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 16 November 2011

Doorgift lagi.

Ok sekarang ni apa pun yang terjadi aku KENA kuat semangat. Kena hadapi semua kenyataan hidup kerana inilah realitinya. Berjumpa, berkasih sayang dan akhirnya berpisah. Kehidupan dan kematian adalah lumrah kehidupan. So kena hadapi dengan senyuman. Apa yang jadi mesti ada hikmahnya. Tuhan itu Maha adil!!! SubhanAllah. Mata aku bengkak dah dua hari. Kalau orang yang tak tahu confirm ingat aku kena kahwin paksa. Dengan beberapa hari lagi nak sampai hari bahagia. ;)

Nak cerita pasal sabtu lepas. Aku berjaya melipat paper box sebanyak 500pcs. lagi 500pcs buat sikit-sikit setiap malam. Esok nak settlekan semua. Ni yang nak story ada seorang puteri tolong aku dalam sesi lipat-melipat.

Taraaaaaaaaaaaaaaa....serious! dia tolong aku buat. Thanks cik puteri sebab tolong acik...;) Bukan main kusyuk dia buat...sampai siap. Comey kan?kan?kan? macam aku. ;P

:: siapa-siapa nak tolong, jom datang rumah *berangan* ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)