<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Thursday 17 November 2011

Quick entry: Doakan aku!

Penaaaaaaaaaaaaaaaatnya! Serious penat yang menggila. Pagi td bangun-bangun saja kepala dah pusing. Tekanan darah rendah maybe. Aku memang biasa kena lagi-lagi kalau makan tak ikut time dan tak cukup tidur. Haruslah kan??kan??kan?? Siapa suruh abaikan kesihatan. Lalalalala...

Hari ni masih lagi aku busy dengan doorgift. Banyak gila tak settle. Ni pun sempat gatal tangan conteng diary ni. Nak ikutkan banyak yang nak dikepohkan tapi masa sangat-sangat mencemburui aku. Oh! Jahat tau masa! Tak suka! Sambil-sambil tangan menaip ni. Sambil-sambil tu juga mulut mengunyah. Nyum-nyum-nyum. Sedap cheese tart kakak aku bikin ni. Takut saja masa majlis baju tak muat. Choi!!!

Kawan-kawan, as usual. Please pray for me OK! Doakan segalanya berjalan lancar dan mendapat keberkatan. And please!!! Doakan cuaca baik sabtu ahad ni. Sebab aku tengok cuaca sangat-sangat tak stabil sekarang ni. Takut juga, kejap hujan kejap panas. Risau tau!!!

:: Yang kerisauan dan kepenatan : nikita ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)