<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Friday 11 November 2011

Penghujung Cinta katanya.

Penghujung  Cintaku

Berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

 Aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu

Hai Korang!!! Hari ni 11.11.11. Date yang sangat menawan kalbu. So kepada B2B yang akan menjadi ex-B2B hari ni, aku ucapkan Selamat Pengantin Baru!!! Happy tak? Nervous tak? Hope semuanya akan berjalan lancar. Amin... Mukadimah sikit punya meletops! Siap ada lirik lagu bagai. Hahaha...

Sebenarnya pagi tadi masa on the way ke office aku terdengar lagu ni. Terus senyum sorang-sorang. Kadang-kadang dah dekat harinya ni makin macam tak siuman aku ni ha. Senyum sorang-sorang, kadang-kadang gelak sorang, nangis sorang-sorang pun ada. Hebat tak??? Ni cerita masa Burfdayku yang lepas. Masa on the way pergi Melaka terdengar lagu ni. Pastu tiba-tiba Incik Kudut kata ni lagu kami. Masa tu terus aku fokus pada bait-bait lirik lagu ni. Waaaaaaa.... Terharu! Tau kenapa aku nak terharu bagai? Sebab itu keluar dari mulut Incik Kudut. Hey!!!Hey!!!Hey!!! Ingat senang ke nak dengar dia cakap benda-benda macam tu? Jangan mimpilah. Sebab tu sekali dia cakap, aku terus dapat sawan senyum memanjang. Hahaha...

Macam tak percaya pejam, celik, pejam, celik kami akan meninggalkan zaman bujang minggu depan. Aku berazam untuk menjadi hamba yang taat kepada perintah Allah dan isteri yang solehah kepada Incik Kudut. Korang-korang semua diharap dapatlah kiranya mendoakan jodoh kami hingga akhir hayat. Cewah!!! Rasa macam tulis sajak. Hahaha... Apa-apa pun hope kawan-kawanku semua senyum sokmo..;)))

:: With love : Nikita ::


No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)