<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 2 November 2011

Baju nikah.

Nak cerita... Nak cerita...

Oh Oh Oh... Ni cerita hari sabtu lepas. Dah tinggal 2minggu lebih saja lagi. Tiba-tiba Andak *orang yang bertanggungjawab menyiapkan baju nikahku* bagitau ada problem. Terus rasa menggelabah yang teramat-amat-amat. Wah banyaknya amat!!! Rupa-rupanya kain lace untuk bahagian lengan tak cukup. gulp... mana aku nak cari kain lace macam tu lagi. Kalau cari pun takut tak sama dah jadi apalah baju tu. Nasib baik aku mendapat tailor yang sangat creative. Andak suggestkan ganti dengan kain chiffon. Hm... Idea yang bernas.

Haaa...nilah contoh kain chiffon tu. 

Yang bestnya, hari ni baju nikah tu akan sampai ke tanganku. Mudah-mudahan Ok. Aku sangat berharap ni. Tapi aku percaya hasil tangan Andak insyaAllah cantik. Tak sabar rasanya. Tapi yang risau, takut ukuran body lari sikit. Manalah tau TERbesar sikit ke. Pengsan!!! Rasa cam tak boleh fikir benda lain selain dari fikirkan hal-hal yang berkaitan dengan weddingku nanti. Gedik kan?kan?kan? Tapi itulah realitinya. Hehehe...

:: Boss, sila faham situasi saya jika banyak kerja yang saya pending. Mood kerja dah hilang!!! Hehehe ::


No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)