<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Wednesday 16 November 2011

Sinar baru.

Hari ni aku alhamdulillah dah kembali normal. Emosi dah stabil. Rainbow telah selamat dikebumikan di sebelah home sweet home aku dan Incik Kudut. Biar kami rasa dia akan selalu ada dekat dengan kami. Dan semalam juga kami telah dipelawa menjadi keluarga angkat untuk 4ekor meow-meow yang terbiar. Aku decide untuk adopt 2ekor saja. Tapi Incik Kudut pula kecian dan suruh adopt 4ekor tu semua. Alhamdulillah! Vaksin yang pertama telahpun dibiayai oleh orang yang menjumpai meow-meow tersebut. Tinggal vaksin kedua dan ketiga saja.

Adik beradik tu belum ku bawa pulang. Masih di klinik haiwan untuk mereka train. Comel-comel semuanya. Walau bagaimanapun tak dapat menggantikan pelangi di hati aku. Mudah-mudahan aku dapat berjasa dan menjaga mereka lama. Ya Allah, panjangkanlah umur kami dan mereka. Amin.....

:: Terima kasih Tuhan kerana menghayati ::

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)