<3 Coretan suka dan duka yang mewarnai hidup ku sepanjang penjalananku ke alam

perkahwinan dan setelah hati dimiliki!!! Semoga Allah permudahkan segala urusan

dalam hidupku...amin~ <3





Kawan-kawan yang comel/kacak

Daisypath Friendship tickers
Lilypie First Birthday tickers
Voting

Tuesday 1 November 2011

Hari merapu sedunia.

Hari ni dah masuk bulan November. Degupan jantung semakin laju. Jalan biasa pon macam semput saja. Ok aku tipu! Hehehe... Hari ni hari menggelabah aku, kalau korang nak tahu dari tadi aku salah cakap. Contohnya aku boleh call driver tanya barang yang 'esok' tu ambil pukul berapa? padahal aku nak cakap barang yang 'semalam' tu ambil pukul berapa? haiya! Terpinga-pinga driver tu. Dahlah muka penat baru balik office, nasib baik tak dicepuknya muka aku yang cute ni! Cute ke? Hahahaha... Tak sesuai! ;P

Bila balik dari lunch tadi aku tengok pen aku hilang. Terus post kat FB. 'Sape pulangkan pen saye!!! Pulangkan!!!' padahal nak tulis 'Sile pulangkan pen saye!!! Pulangkan!!!' hahaha... Teruk aku kena bahan dengan member-member. Padan muka aku. Pen punya pasal pun nak masuk dalam FB, dahlah berterabur ayat. Hahaha... Mongoks!

Korang rasalah kan, aku ni kategori stress yang melampau ke, excited yang tiada tandingannya ke or nervous tahap cipan beranak lapan??? Sampai semua pun aku buat salah. Oh maafkan aku wahai kalian semua. Aku sekarang banyak merapu dari bercakap benda betul. Hehehe...

Tu saja untuk entry merapu ni. Hahaha... Ok bye! ;P

No comments:

Post a Comment

Thanks view Diary ni & Drop comment kat sini... Korang memang Cool!!! ;)